سنگ یشم قرمز

« Back to Glossary Index

یشم قرمز گونه ای از سنگ یشم است، یکی از دو کانی کاملا متفاوت که نام جید را به اشتراک می گذارند. یک طلسم عالی برای کسانی است که هنرهای رزمی را مطالعه می کنند یا برای اجراهای ورزشی تمرین می کنند.

سنگ یشم قرمز

یشم قرمز یک سنگ حمایتی عالی برای غلبه بر خودآزاری هایی مانند اعتیاد به مواد مخدر، الکل، تنباکو یا قمار است. در مواجهه با شرایط سخت قدرت می بخشد و استقامت لازم برای رسیدن به هدف را به فرد می بخشد.

یشم قرمز سنگ شانس است که دارای فراوانی رفاه مادی و سلامت جسمی است. نسبت به Green Jade برای رفاه درازمدت مناسب تر است، اما برای شروع سریع مالی در زمانی که آنها ضعیف هستند، یا در پی ترفیع، شغل جدید یا افزایش حقوق کاملاً مفید است.

یشم قرمز یک سنگ قوی نیروی حیات است که برای درمانگران مفید است تا در هنگام کار شدید، انرژی خود را بالا نگه دارد. این یک پشتیبانی عالی برای تای چی، چی گونگ و سایر هنرهای رزمی مربوط به جریان انرژی در بدن است.

جید قرمز به عنوان یک سنگ پشتیبان حرفه ای به پزشکان، پرستاران، دامپزشکان و همه شفا دهنده ها در تشخیص عملی و کاربرد آنها کمک می کند. این سنگ پشتیبان مربیان است و یشم که به شکل نماد ایمان حکاکی شده است برای پرسنل نظامی نشاط بخش است.

سبد خرید